Friskrivning



Tänk på att allt du gör är du ansvarig för!

torsdag 5 juli 2018

Summering av första halvåret 2018

Hur har det gått?


Lite hit och dit kan jag väl säga

Under våren har jag delat in mina portföljer i olika kategorier och sedan flyttat aktierna dit där de passar. Det gör det enklare att se hur de olika kategorierna går men det blir mycket jobbigare när jag ska göra sammanställningar. Får se under hösten om det var så bra.
Jag skulle gärna ha något bra system/program som kan sortera, filtrera och göra sammanställningar av de aktier man lägger in. Gärna något som hämtar kurser med automatik, lite som googledocs men ändå fungerar med de där små börserna. Inte för att jag är villig att betala några stora summor, det lönar sig liksom inte för en små-småsparare som mig.


Jag gjorde en enklare sammanställning av utvecklingen av de olika portföljerna:

Avanza
ISK -8,06
Preff -2,22
Utan +10,58
KF +24,90

Nordnet
ISK +9.00
Preff -1,62 på 1 månad
Utan +3,60 på 1 månad
KF +1,36



/Guldfirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar