Friskrivning



Tänk på att allt du gör är du ansvarig för!

måndag 24 maj 2021

Inga pengar på Avanza

 Maj månad kostar

Det blir ingen påfyllning in på kontona på Avanza i maj utan pengarna kommer att användas för att byta tak på garaget, byta panel på baksidan, bygga tak över altanen, bygga utekök, byta garageport och bygga farstukvist på framsidan samt lägga plattor istället för gräs på framsidan.

Jag säljer inget av de jag har, jag låter bara bli att köpa nytt i maj och med tanke på listan ovan så blir det inga insättningar i juni heller, kanske inte ens i juli.


Jag vet redan nu att jag inte kommer hinna allt som står på listan, inte bara av ekonomiska skäl utan även av tidsskäl. Jag skulle behöva ledigt hela sommaren för att ens hinna halva lista.


Byte av papp på garagetak är prioriterat som nummer ett sedan kommer panelen på baksidan. Den måste bytas för att det ska kunna byggas tak över altanen.

Jag har ingen spikad plan på när var och hur men det löser sig :D


/Guldfirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar