Friskrivning



Tänk på att allt du gör är du ansvarig för!

onsdag 28 februari 2018

Månadens sista inköp och inlägg

Hur satte jag månadens sista pengar? Jo på Oscar preffar, närmare bestämt i 5 st. för 212 kronor stycket.

Fast egentligen är det inte månadens sista pengar eftersom jag låtit 1000:- ligga kvar i min KF för framtida transatlantiska inköp.
Dollarn ligger strax över 8 kr just nu men om jag räknat rätt på courtagekostnaden så bör jag handla för ca 3000:- för att det ska vara så billigt/lönsamt som det går att få. Det gör att jag låter pengarna ligga och vänta ett tag (typ en månad eller två).

Det känns inte skoj att pengarna inte gör nytta men det är nog mest kortsiktigt tänkt.


Nu sitter jag på händerna och kör på min valda strategi.


I morgon är det dags att börja sammanställa februari, det är spännande. Längtar redan :)



/Guldfirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar