Friskrivning



Tänk på att allt du gör är du ansvarig för!

fredag 5 januari 2018

Innehav i portföljen

Nu har jag kollat igenom det jag har på Avanza och Nordnet. Tjenare vad spretigt och blandat men framförallt vad många olika aktier.
Inte mycket i värde, bara några få av varje. Några få har jag köpt för att de verkar intressanta och som spekulation...medans andra är platshållare/påminnelseköp jag gjort för att jag ska köpa fler av den aktien... Frågan är bara vilka...  :P

Nu har guldfisken simmat ett varv i skålen igen... Kommer inte ihåg hur jag tänkt :(

Bra då att jag nu har min blogg att skriva i :)

Hur som... här är innehavet:


ISK
===
ALM Equity Pref   3
Axfood    1
Bahnhof B    10
Bilia A   1
Bosjö Fastigheter   8
Castellum   5
Clas Ohlson B   65
Diös Fastigheter   1
Genova Property Group Pref  5
Hemfosa Fastigheter   1
Hemfosa Fastigheter Pref  1
Johnson & Johnson  1
K2A Knaust & Andersson Pref  7
Kallebäck Property Invest  30
KappAhl    20
Kinnevik B   1
Klaria Pharma Holding  1
Klövern AB Pref   1
Lucara Diamond Corp  100
Nobina     10
Obducat PREF B    400
QuiaPEG Pharmaceuticals  200
Ratos B    11
SAS PREF    1
SCA B    5
Sdiptech Pref   1
Swedish Match   1
Wihlborgs Fastigheter  1
Vitec Software Group B  3
Öresund, Investment   1


KF
==
Omega Healthcare Investors  4
Coca-Cola Company  2
Realty Income Corporation  9
Walt Disney Company 1


Fonder
======
DNB Teknologi
Öhman Etisk Index Pacific



Ja de va de hele (som vi säger i Danmark (tänk dig att det är en glad-tjock dansk med lagom mycket Tuborg innanför västen som säger det, och förstås med en röd korv i den ena handen och ett wienerbröd i den andra)).

Nu är det dags att krypa till kojs.


/Guldfirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar