Friskrivning



Tänk på att allt du gör är du ansvarig för!

tisdag 23 januari 2018

Rapporter första halvåret 2018

Hittills har jag inte läst några årsrapporter och är inte säker på om jag skulle förstå vad som står i dem, ännu mindre tyda meningen mellan raderna.

Jag listar de som jag har på Avanza. de är superlätta att hitta. Tyvärr hittar inte jag det alls lika lätt på Nordnet :( Deras gränssnitt  påminner om Ericsson-mobilerna, så som de va innan Sony kom med i leken. En telefon av ingengörer för ingengörer.
Eftersom att jag saknar vana att jobba med proffsverktyg för börsen så tycker jag att det är lite knepigt ibland. Men men, det är bara att kämpa på så löser det sig.


Kommande rapporter på mina innehav hos Avanza:

                         januari 2018
25 tor Castellum Årsrapport
februari 2018
5 mån Akelius Residential Årsrapport
8 tor Kinnevik Årsrapport
9 fre Oscar Properties H. Årsrapport
13 tis Wihlborgs Årsrapport
14 ons K2A Årsrapport
14 ons Swedish Match Årsrapport
14 ons Vitec Software Group Årsrapport
16 fre Ratos Årsrapport
20 tis Lucara Diamond Årsrapport
20 tis Bahnhof Årsrapport
22 tor Bosjö Fastigheter Delårsrapport
23 fre Kallebäck Property I Årsrapport
23 fre Genova Property Gr. Årsrapport
27 tis SAS Delårsrapport
28 ons QuiaPEG Pharmaceut. Årsrapport
28 ons Klaria Pharma Hold. Årsrapport
mars 2018
14 ons Clas Ohlson Delårsrapport
23 fre KappAhl Delårsrapport
april 2018
5 tor Nobina Årsrapport
25 ons K2A Delårsrapport
26 tor Kinnevik Delårsrapport
maj 2018
3 tor Ratos Delårsrapport
25 fre Genova Property Gr. Delårsrapport
29 tis Bosjö Fastigheter Delårsrapport
juni 2018
8 fre Clas Ohlson Årsrapport
27 ons KappAhl Delårsrapport
juli 2018
23 mån Kinnevik Delårsrapport



/Guldfirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar